Centrul de Analiză și Prevenire a Corupției (CAPC) anunță concurs pentru selectarea unui expert în comunicare. Titularul postului va asigura comunicarea și vizibilitatea activității CAPC, începând cu data de 1 august 2023.
Principalele responsabilități ale expertului în comunicare se vor rezuma, în linii generale, la informarea despre activitatea CAPC, elaborarea noutăților, anunțurilor, comunicatelor de presă, materialelor de vizibilitate (infografice, podcasturi), publicarea și promovarea acestora pe site-urile web ale CAPC (capc.md, avertizori.capc.md, riposta.capc.md), dar și pe rețelele sociale.
Cerințele specifice ale postului
Titularul postului va trebui să aibă, cel puțin:
- titlu de licențiat în comunicare, relații publice, marketing, științe sociale;
- experiență în campanii de comunicare (experiența în cadrul organizațiilor neguvernamentale și instituții publice constituie un avantaj);
- cunoștințe solide de strategie de comunicare și relații publice, realizare de concepte și implementare activități;
- cunoștințe cu privire la derularea campaniilor media (cunoștințele în domeniul colectării de fonduri constituie un avantaj);
- abilități de menținere a relațiilor cu mass-media;
- abilități de coordonare a activităților/produselor de vizibilitate;
- capacitate de a respecta termenele-limită;
- abilitatea de a fi atent la detalii și organizat;
- abilități de a utiliza computerul și programele MS Word, Excel și PowerPoint.
Responsabilități specifice
Titularul postului va trebui:
- să redacteze materiale informative și de comunicare în beneficiul CAPC;
- să urmărească săptămânal calendarul organizației și să creeze materiale specifice de informare;
- să identifice oportunitățile de comunicare, să conceapă și să realizeze campaniile de PR în cadrul CAPC;
- să adune toate informațiile necesare activităților de promovare a CAPC;
- să aducă la cunoștința persoanelor interesate/vizate din cadrul CAPC despre evenimentele interesante și avantajoase pentru participare;
- să actualizeze informațiile în cadrul campaniilor de promovare pe rețelele sociale/bloguri/site-uri etc.;
- să coordoneze mențină legătura cu prestatorii de servicii (foto, video, design grafic etc.) și să coordoneze procesul de elaborare a produselor/materialelor de vizibiltate;
- să coordoneze participarea reprezentanților CAPC la evenimente externe de promovare;
- să stabilească contacte în rândul jurnaliștilor și al bloggerilor;
- să comunice cu partenerii și experții din cadrul proiectelor CAPC.
Persoanele interesate de acest post sunt rugate să expedieze CV-ul și o scrisoare de intenție până la data de 23 iulie 2023, la adresa: contact@capc.md, cu titlul mesajului: „Selectarea unui expert în comunicare”.
Doar persoanele preselectate pentru interviu vor fi contactate.