Concurs pentru conceptul de design și materialele publicitare ale campaniei de publicitate "Participă și tu la reforma justiției!"

5

La 25 noiembrie 2011 a fost adoptată Strategia de reformare a sectorului justiției pentru anii 2011-2016. Obiectivul general al Strategiei este edificarea unui sector al justiției accesibil, eficient, independent, transparent, profesionist și responsabil față de societate, care să corespundă standardelor europene, să asigure supremația legii și respectarea drepturilor omului și să contribuie la asigurarea încrederii societății în actul de justiție.

Una din problemele-cheie în sectorul justiției este corupția. Diminuarea acestui fenomen este imposibilă fără antrenarea cetățenilor în procesul de reformare a justiției, corupția în sectorul judiciar fiind determinată, în egală măsură, atît de comportamentul judecătorilor și condițiile obiective ale activității acestora, cît și de comportamentul justițiabililor.

Asociația obștească „Centrul de Analiză și Prevenire a Corupției” lansează concursul pentru selectarea și contractarea unei companii specializate în domeniul publicității care va elabora conceptul de design și va confecționa materialele publicitare ale campaniei de publicitate "Participă și tu la reforma justiției!” (bancnote publicitare, insigne, boxe).

Criteriile de eligibilitate pentru companie:
• companie națională înregistrată oficial;
• experiență de cel puțin 2 ani în domeniul publicității.

Exigențele înaintate design-ului și materialelor publicitare:
• concept unic de design care va sta la baza tuturor materialelor publicitare ale campaniei;
• maniera pozitivă de abordare, din perspectiva îmbunătățirii imaginii justiției, bazată pe ideea că judecătorii conștientizează că justiția trebuie să fie în serviciul justițiabililor, opinia cetățenilor contînd în reformarea justiției.

Companiile de publicitate urmează să prezinte CV-ul organizațiilor, precum și ofertele, care vor include următoarele poziții:
• costul elaborării conceptului de design al campaniei de publicitate;
• costul total pentru confecționarea unei bancnote publicitare, similare celor originale;
• costul unei insigne (3500 insigne);
• costul confecționării unei boxe (16 boxe) pentru plasarea unor hîrtii de formatul A4.

Termenul limită de depunere a ofertelor este: 03 mai 2012, orele 18:00.

Oferta comercială se va depune la sediul CAPC (str. Sfatul Țării 27, of. 06, Chișinău) și se va expedia prin poștă electronică (contact@capc.md).