Centrul de Analiză și
Prevenire a Corupției (CAPC) va implementa proiectul
”Sporirea securității alimentare a consumatorilor”. În acest sens, va fi lansat
Centrul de Asistență a Consumatorului din regiunea Centru (CAS Centru), care va
acorda servicii consumatorilor referitor la securitatea alimentară.
Anunțăm concurs pentru
selectarea a 2 experți în componența echipei
de implementare a proiectului.
Funcțiile de bazăale experților vor consta în consilierea consumatorilor la „linia fierbinte”
și/sau la sediul CAS Centru privind:
- drepturile
consumatorilor; - standardele
de siguranță (securitate) alimentară; - protecție
împotriva riscului de a achiziționa produse alimentare necorespunzătoare, contrafăcute sau periculoase
pentru viața și sănătatea consumatorilor; - adresarea
reclamațiilor către agenții economici ce comercializează produse alimentare; - obligațiile
agenților economici de a remedia sau înlocui gratuit, restitui contravaloarea
produsului ori reducerea corespunzătoare a prețului, repararea prejudiciului
cauzat de produsul necorespunzător; - informațiile
necesare a fi indicate pe eticheta produsele alimentare; - termenele și condițiile de păstrare a produsele
alimentare; - practicile comerciale incorecte ce pot influența,
constrînge, înșela consumatorul; - autoritățile/instituțiile
publice competente în protecția drepturilor consumatorilor; - întocmirea
reclamațiilor spre autoritatea/instituția publică de care ține specificul
problemei; - prestarea
altor servicii necesare implementării proiectului.
Platapentru serviciile
prestate: conform bugetului proiectului și condițiilor contractelor încheiate
cu experții.
Cerințe
de ocupare
Educație:
- Studii superioare
universitare de licență în profilul jurisprudență, specialitatea drept
(obligatoriu); - Participarea
în cadrul programelor de instruire în domeniul drepturilor omului și
drepturilor consumatorilor (seminare, conferințe, training-uri, cursuri
on-line, stagii, etc.) – va constitui un avantaj; - Licența de avocat
va constitui un avantaj.
Experiență:
- Experiență relevantă
de lucru de cel puțin doi ani în domeniul juridic (obligatoriu); - Experiență
relevantă de lucru în domeniul protecției drepturilor consumatorilor; - Experiență
relevantă de lucru în domeniul drepturilor omului – va constitui un
avantaj; - Experiență
relevantă de lucru în cadrul organizațiilor neguvernamentale naționale sau
internaționale (se acceptă și experiența de voluntariat) va constitui un
avantaj.
Competențe și Abilități:
- Abilități
de utilizare a echipamentului de birou: computer, copiator, fax, etc. - Posedarea
la nivel avansat a MS Office și internet; - Cunoașterea
limbii Române la perfecție + cunoașterea bună a limbii Ruse (cunoașterea
limbii Engleze va constitui un avantaj); - O
bună cunoaștere a situației în domeniul drepturilor consumatorilor din
Republica Moldova; - O
bună cunoaștere a situației în domeniul drepturilor consumatorilor în
Uniunea Europeană va constitui un avantaj; - Abilități
excelente de interacțiune și comunicare; - Abilități
de lucru în echipă și individual; - Responsabilitate
și punctualitate; - Deținerea
permisului auto Categoria B va constitui un avantaj.
Cerințe și/sau condiții specifice;
- O
bună înțelegere a specificului activității în cadrul unei organizații
neguvernamentale; - Respectarea
valorilor și principiilor universale ale drepturilor omului; - Neafiliere
politică; - Integritate
și discreție profesională; - Persoană
dinamică și cu inițiativă; - Flexibilitate,
mobilitate, activism.
Data estimatăa încheierii contractelor de prestări servicii: 1 septembrie 2014
Perioada estimativă de activitate:
1 an.
Lista documentelornecesare a fi prezentate de către candidați:
- Curriculum Vitae actualizat;
- Scrisoare de motivare;
- Indicați în scrisoarea de motivare
numele, funcția și datele de contact a cel puțin două persoane de
referință (foști/actuali angajatori, profesori care vă cunosc bine
calitățile și competențele Dvs. etc.) care vor putea oferi recomandări în
susținerea candidaturii Dvs.
Dosarul de Aplicaretrebuie completat în limba română și expediat prin email la adresa contact@capc.md.
Data limităpentru depunerea dosarelor candidaților: 17 august 2014.
Vor fi evaluate doar dosarele complete. Evaluarea
dosarelor se va efectua în 2 etape: la prima etapă, dosarele vor fi analizate
sub aspectul corespunderii candidaților cu cerințele și condițiile stipulate
mai sus. Cea de-a doua etapă va consta în intervievarea persoanelor
pre-selectate. La interviu vor fi invitate doar persoanele pre-selectate.